Általános Szerződési Feltételek

Nyomtatás

Érvényes: 2017. szeptember 1-től visszavonásig

1. Megrendelés módja: telefon és írásban (telefaxon, elektronikus úton, postai úton)

•    Sztómaterápiás, sebkezelési, inkontinencia üzletág termékei:
o    Farkas Anita
o    Tel: 06-1-374-9082
o    Fax: 06-1-269-3274
o    E-mail: Rz az email cím védett a spam robotoktól. Bekapcsolt JavaScript szükséges a megtekintéséhez.

•    Kórházi, innovatív, kardiológia, fül-, orr-, gégészeti üzletágak termékei:
o    Puczik Piroska
o    Tel: 06-1-374-9080 / 118. mellék
o    Fax: 06-1-269-3274
o    E-mail: Rz az email cím védett a spam robotoktól. Bekapcsolt JavaScript szükséges a megtekintéséhez.

2. Kórházi megrendelések, valamint innovatív, kardiológia, fül-, orr-, gégészeti üzletágak viszonteladói megrendelések esetén:

a. Nettó 35.000.- Ft alatti megrendelés esetén a következő lehetőségek vannak (mindkét esetben a vevőszolgálat felveszi a kapcsolatot a megrendelővel):

i.  megrendelő szállítja el az árut szállító raktárából
ii. megrendelő költségére kiszállítjuk: nettó 1.000- Ft / megrendelés.

b. Nettó 35.000.- Ft-tól ingyenesen.

A fentiektől való eltérés, szerződésben szabályozott szállítási feltételek szerint lehetséges.

3. Viszonteladói megrendelés esetén (Sztómaterápiás, sebkezelési, inkontinencia üzletág):

a. Utánvétes megrendelés esetén a szállítás teljes díját a megrendelő fizeti (Vevőszolgálat egyeztet a várható költségről a megrendelővel)
b. Nettó 35.000.- Ft alatti megrendelés esetén a következő lehetőségek vannak (mindkét esetben a vevőszolgálat felveszi a kapcsolatot a megrendelővel):

i.  megrendelő szállítja el az árut szállító raktárából
ii. megrendelő költségére kiszállítjuk: nettó 1.000- Ft / megrendelés

c. Nettó 35.000.- Ft-tól ingyenes kiszállítás.

A fentiektől való eltérés, szerződésben szabályozott szállítási feltételek szerint lehetséges.

4. A cég esetleges hibájából keletkező többlet költségeket (pl. utólagos vagy esetleges téves kiszállítás) teljes egészében átvállalja.


VISSZÁRU

1. Csak a cég által forgalmazott és nálunk vásárolt terméket fogadjuk el visszáruként.

2. A visszáru küldését minden esetben engedélyeztetni kell a cég által kiadott vevői visszáru nyomtatványon (információ csere postán, faxon, e-mailen). A nyomtatvány a következő linken keresztül érhető el: http://www.replant.hu/hu/nyomtatvanyok. Raktárunk csakis a jóváhagyott nyomtatvány ellenében fogadhat el visszárut. A visszáruzás engedélyezéséhez szükség van a visszáruzandó termékek gyártási (LOT) számára, lejárati idejére (a csomagoláson találhatóak meg) és az áru megvásárlását igazoló számla számára.

3. A visszaküldött áru bontatlan, sértetlen dobozokból állhat, valamint a termékek lejárata nem lehet kevesebb, mint 1 év.

4. Visszáru igényt évente egy alkalommal fogadunk el térítésmentesen, tárgyév november 30-ig.

5. A visszáru kezelésének díja a második alkalomtól az áru értékének 10%-a, de legalább nettó 4.000.- Ft.

6. A UPS Healthcare Hungary Zrt által működtetett raktárba (címe: UPS HH Zrt. - Replant raktár, Shark Park, 2040 Budaörs, Vasút u. 11.) beérkezett csomag ellenőrzésre, majd bevételezésre kerül. A cég pénzügyi osztálya csak ezután tudja elkészíteni a helyesbítő számlát. Ezzel egy időben kiállítja a 4. pontban megállapított visszáru kezelési díjat tartalmazó számlát.

7. A Maxis a. s., Medi GmbH és Sanyleg S.r.l. cégek által gyártott és nem tb támogatott szabadforgalmú termékeket nem áll módunkban visszavenni.

8. A cég a visszáruzott termékek visszautasításának jogát fenntartja.

REKLAMÁCIÓ

A szállítólevélen szereplő tételeknél esetlegesen előforduló hiány reklamációjára 3 munkanapon belül van lehetőség. A rejtett hibát az észleléstől számított 3 munkanapon belül köteles a Megrendelő a Szállítónak jelezni, mely tényt a szerződő felek jegyzőkönyvben rögzítenek. A minőségi reklamációt és az ezzel összefüggő díjtalan csere igényt a cég vevőszolgálatán a +06-1-374-9082 telefonszámon lehet bejelenteni.

KÉSEDELMES FIZETÉS, LEJÁRT TARTOZÁSOK KEZELÉSE

Késedelmes fizetés esetén a Szállító késedelmi kamat érvényesítésére jogosult, amelynek mértéke a mindenkor hatályos, erre vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint alakul (amennyiben ezt a felek közötti szállítási szerződés egyéb módon nem szabályozza).
Amennyiben Megrendelő fizetési késedelembe esik, Szállító a további áruszállításokat jogosult felfüggeszteni, illetőleg a tartozás rendezéséig nem fogad el további megrendeléseket.

Nemfizetés esetén - a kinnlevőség beszedését szolgáló 30 napos türelmi idő után a a cég a kinnlevőségét átadja a Creditexpress Magyarország Kft-nek behajtásra. A behajtással és a jogi eljárással kapcsolatos minden költség a Megrendelőt terheli.

EGYÉB FELTÉTELEK

A cég által forgalmazott termékek tárolási előírásai a Használati utasításon, illetve a csomagoláson találhatók, melyek minden esetben előírják a szükséges tárolási hőmérséklet tartományt és a nedvességtől védett helyen történő tárolást.

A szállítási szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében az Általános Szállítási Feltételek, valamint a Polgári Törvénykönyv előírásai az irányadóak.

Együttműködő partnereink: Magyar ILCO Szövetség

©2015 Replant 4 Care Kft., ReplantMed Kft. Minden jog fenntartva. - A Replant.hu weboldalon található írott-, képi-, és hanganyagok csak a Replant 4 Care Kft., ReplantMed Kft. engedélyével jeleníthetőek meg más médiákban! Minden közlés esetén meg kell jelölni forrásként a www.replant.hu internetes címet!
A weboldalt készítette és üzemelteti:OpenIT Számítástechnikai Tanácsadó Kft.
Joomla 1.6 Templates designed by Joomla Hosting Reviews